Experiències Matemàtiques. Prohibit no tocar! Prorroga la seva estada

matematiques

20 de febrer de 2018

Experiències Matemàtiques. Prohibit no tocar! Prorroga la seva estada. Fins el 14 de febrer l’han visitat més de 4000 persones

L’Exposició “Experiències Matemàtiques: Prohibit no tocar!” prorroga la seva estada a l’Ateneu de la Fundació Iluro de Mataró fins el dia 18 de març de 2018. La Fundació Iluro, el MMACA i APaMMs, vist l’excel·lent acollida que ha tingut aquesta mostra de mòduls matemàtics entre les escoles de Mataró i el públic en general, han trobat l’oportunitat per allargar la seva estada.

Amb aquesta ampliació hi haurà més escoles que podran realitzar els tallers previstos per veure com es pot desenvolupar una matemàtica més experimental i propera, i el públic en general tindrà més temps per gaudir d’una exposició que segurament requereix més d’una visita. En conjunt, i fins el 14 de febrer, han visitat la mostra més de 4000 persones, repartides entre 2130 estudiants de les escoles de Mataró i 2000 visitants en l’horari habitual d’obertura al públic, molts d’ells familiars dels estudiants de les escoles que la visitaven.

Es poden podeu concertar visites acompanyades amb inscripció prèvia a l’adreça de correu visita.guiada.mmaca@gmail.com tots els dissabtes de 18:30 a 19:30 i els diumenges de 12:00 a 13:00. Els dijous a les 19:00 i fins l’1 de març hi ha previstes conferències que relacionen diversos temes amb les matemàtiques.