Ateneu Fundació Iluro – Col·lectiva Sant Lluc 2017

del 20 de setembre al 5 de novembre

Fotografies de la inauguració

Vídeo de la inauguració

Com cada any per aquestes dates, s’inaugura l’exposició Col·lectiva Sant Lluc, que inicia tradicionalment la temporada artística a Mataró. Aquest any se celebrarà del 20 de setembre al 5 de novembre, a l’Ateneu Fundació Iluro (La Riera 92 de Mataró).

Aquesta mostra col·lectiva està organitzada per l’Associació Sant Lluc per l’Art, encara que, per participar-hi, no és requisit indispensable el pertànyer a l’Associació.

També aquest any, per tal d’estimular la participació i l’obra d’artistes joves, s’ha convidat els Batxillerats artístics de Mataró, l’Institut Alexandre Satorras i l’Escola Pia Santa Anna de Mataró, a participar a la Col·lectiva. Cadascun dels centres seleccionarà  obres d’alumnes seus, que seran exposades en un espai diferenciat. El fet de venir prèviament seleccionats pel seu centre els eximeix de passar pel Jurat.

Organitza: Associació Sant Lluc per l’Art

Premsa