ACCIÓ SOCIAL 2018

La Fundació Iluro, amb la col·laboració d’altres entitats, canalitza ajuts a projectes socials destinats a la millora de la qualitat de vida de persones en risc d’exclusió social.

Imatges de l’acte

bankia-en-accion

Acció Social 2018

Bankia i la Fundació Iluro recolcen amb 30.000 euros un total d’11 projectes socials amb impacte local a la comarca del Maresme que han estat seleccionats en la ‘Convocatòria d’Acció Social 2018’ presentada per ambdues entitats.

La convocatòria, que és part de l’acord anual subscrit un any més per Bankia i la Fundació Iluro, té com a objectiu impulsar programes per al foment de l’ocupació, l’acolliment i atenció a la dependència, projectes de rehabilitació i reinserció social, així com orientació, formació ocupacional i suport a les famílies i atenció a les seves necessitats bàsiques d’alimentació, higiene, educació i salut.

En la selecció dels projectes i la seva avaluació, dels 17 projectes presentats, s’ha valorat la seva utilitat social, la qualitat i capacitat tècnica per desenvolupar-se, la seva eficiència econòmica, la promoció de la integració i normalització social, la identificació i el nombre de beneficiaris, l’especialització i experiència de les associacions, així com la seva coordinació amb altres agents socials, i la innovació i oportunitat de les accions.

La relació dels projectes que rebran aquests ajuts és la següent:

El lliurament dels ajuts a les entitats s’ha realitzat en un acte celebrat el dimecres dia 13 de juny a l’Ateneu de la Fundació Iluro al que han assistit representants dels projectes seleccionats.