Ateneu de la Fundació Iluro

de dimarts a dissabtes de 17.30 a 20.30 h
diumenges i festius d’11.30 a 13.30 h i de 18.30 a 20.30 h
(dilluns tancat)

L’Ateneu de la Fundació Iluro és un centre d’exposicions situat en el centre de Mataró, amb més de 2000 m2. Al llarg de l’any, ofereix exposicions artístiques, associatives, solidàries, de cultura popular, etc. Com a valor fundacional, la Fundació aposta per la cultura como a integració social, fent-la accessible a tothom per igual.

Fruit del classicisme i la contemporaneïtat, l’Ateneu és un marc polivalent de mostres i presentacions dins d’un edifici històric que conjuga tradició i modernitat. És un centre obert a totes les expressions artístiques i un fòrum per explicar tendències de futur, fer reviure fets històrics, moviments i institucions locals i del país o per conversar sobre temes d’actualitat.

Ateneu de la Fundació Iluro